ہمارا پہلا دن شوہر اور بیوی کے طور پر


Order  Karein Biomanix ais Website pe ->  http://darazpakistan.com.pk/Biomanix-Price-In-Pakistan.php

واہ، یہ سب اتنی surreal تھا! ہم نے شادی کر رہے تھے! میں نے صرف بہت ہی پہلی بار کے لئے اس کے ساتھ اپنے نئے شوہر، ننگی کی باہوں میں اور بستر میں اٹھی. شوہر اور بیوی کے طور پر ہماری پہلی رات.

ہم استوریا عالمی جاگیر میں ایک استقبالیہ کے بعد ایک بہت بڑا، خوبصورت سفید چرچ میں دن سے پہلے شادی کر لی. پھر سب کے والڈورف استوریا، جہاں میرے شوہر اور میں بہت ہی پہلی بار کے لئے ہماری دخول میں ٹھہرے رہے.

اب یہ بارش کا ایک تھوڑا سا اس دن مارے گئے صبح تھی،، لیکن ہم صرف ایک دوسرے کے ساتھ، ایک دوسرے کے ساتھ اپنے کمرے میں آرام دہ تھے. میرے شوہر نصف سو، مڑے اور مجھ پر اس کے ہاتھ ڈال دیں، اور اس کے بعد اٹھی. وہ میرا چہرہ نرم چھو کر مجھے چوما.

"گڈ مارننگ، خوبصورت عورت. کس طرح میری پیاری بیوی اس کی صبح ہے؟ "اس نے کہا،
کمال اور خدا کے شکر گزار، خاص طور پر اب تم میرے شوہر ہو. آپ کیسا محسوس کرتے ہیں، خوبصورت؟ "میں نے جواب دیا، اس کو چھوتی.

"ایک خوبصورت خواب کی طرح. اگر میں خدا کی طرف سے مبارک کر رہا ہوں سب سے خوبصورت لڑکی میں نے کبھی جانا جاتا ہے سے شادی کی. صرف اس سے بھی بہتر بناتا ہے جو اصلی ہے. "اس نے کہا اور پھر اس نے مجھے چوما.
ہم مین ہیٹن، ٹائمز اسکوائر کے بارے میں چلے گئے تھے اور ہم ہوٹل واپس مل گیا جب، ہم لابی میں بیٹھا اور چائے کا ایک کپ تھا.

آخر میں، سونے کا وقت آیا. پوری بات اب بھی بہت ہمارے ساتھ رجسٹر نہیں کیا تھا. یہ اگرچہ، سنسنی خیز تھا. میرے شوہر نے مجھے گلے لگایا، اور اس نے میرے سر پر میرے کپڑے اٹھا لیا. میں نے اپنے بستر پر بیٹھ گیا اور ننگے مجھے زیادہ پر محیط نکالا. میں نے پہلی رات جتنا نروس نہیں تھا، لیکن یہ میرے لئے اب بھی اتنی نیا تھا
میرے شوہر ننگے چھین لیا اور آہستہ آہستہ میرے ساتھ بستر میں فسل.

انہوں نے کہا کہ، اتنا نرم مجھے چھوا آہستہ اپنے سینوں محسوس پہلے میری گردن سے اپنی باہوں اپنی انگلیوں کو بھاگ گیا. یہ سب بھی اس کے پاس نئے اب بھی تھا، اور میں اس نے مجھے چھو کرنے کی ضرورت ہے کہ محسوس کر سکتا تھا. انہوں نے اپنے سینوں stroked اور پھر میری پیٹھ پر ایک ہاتھ سے مجھے گلے لگا لیا کہ وہ میرے سینے اور اپنے سینوں کو چوما کے طور پر. اس نے مجھے بہت گیلے بنانے میری ladyplace اور sweetspot کی پرتوں ہاتھ پھیرتے، اس کے ہاتھ کے نیچے منتقل کر دیا گیا،.
میری ٹانگوں کے درمیان اب بھی اپنے ہاتھ سے، انہوں نے اپنے دوسرے ہاتھ سے میرے چہرے کو کپ اور میں نے میری ٹانگیں پھیلا سے پہلے، اس آدمی حصہ کا استقبال مجھے چوما. میں نے اپنی باہوں میں لے گئے، اور ایک جذبہ کے ساتھ واپس اپنے نئے شوہر کو چوما.

ہم ایک دوسرے سے محبت کرتے تھے کے طور پر میں نے اس کی سیکسی جسم محسوس savored ہے. میں نے اپنے شوہر سے آنے والے کے طور پر وہ جذباتی میرے اندر تھوپ سیکسی آواز سے محبت کرتے تھے مجھ جکڑے. میں نے اپنے شوہر کی رضا کے لئے اپنی شرونیی علاقے کے ساتھ ان پر دباؤ سے ملاقات کی، اور اپنے خوشی بھی اضافہ ہو گیا تھا.
میں اپنے جسم قدرے کامپ جس کے نتیجے میں، اچانک مجھے کے ذریعے بھاری کامیابی حاصل کی ایک خوبصورت orgasm کے طور پر باہر رونا شروع کر دیا اور میرے شوہر نے مجھے سخت گلے لگایا اور وہ بھی آیا کے طور پر میری گردن میں اس کا چہرہ کھودا، وہ سے convulsed طور سے moaning.

ہم نیچے تشریف لائے تو میرے شوہر ہماری ORGASMS سے ہم دونوں تھک میرے سینے پر اس کے سر بچھانے، پہلے میری گردن کو چوما.

ہم ایک دوسرے کی باہوں میں blissfully سو گیا اور اس کے بعد دوپہر سے اگلے دن، ہم نے اپنے پرمودکال پر سویڈن کے لئے گئے تھے!


Comments

Popular posts from this blog

What's Male Extra in Lahore?

Vimax عضو تناسل توسیع کی گولیاں کینیڈا فارمیسی

vimax گولیوں - جنسی کی کارکردگی کو بہتر بنائیں